Retournering


Retourneren

Wij doen er alles aan om je een uitstekend product te leveren. Mocht het bestelde artikel desondanks niet aan je verwachtingen voldoen, dan vragen wij je binnen 14 werkdagen na ontvangst van de bestelling een e-mail te sturen naar info@twoyoulabel. Indien binnen deze termijn door TWO YOU LABEL geen schriftelijke klachten zijn ontvangen, gaat TWO YOU LABEL er van uit aan haar verplichtingen te hebben voldaan.

Indien je een product om welke reden dan ook niet wenst af te nemen, heb je het recht het product binnen 14 werkdagen na aflevering aan TWO YOU LABEL te retourneren, je kunt hiervoor een herroepingsformulier gebruiken. Deze is te vinden onder het kopje 'herroepingsformulier'. Wij adviseren je ten alle tijden een kopie exemplaar te bewaren en ons één exemplaar te mailen. Retourzendingen worden in dit geval slechts geaccepteerd indien:

 • De verpakking van het product voor zover mogelijk onbeschadigd is.

 • Het product niet gedragen, gebruikt en/of gewassen is.

 • Je niet zelf heeft getracht het gebrek te herstellen.

 • Je de gebruiksaanwijzing en / of instructies niet heeft opgevolgd.

 • Het artikel is voorzien van de originele en aangehechte labels en/of prijskaartjes.

 • Het artikel ongebruikt en in nieuw staat verkeerd.

Indien je een beschadigd product hebt ontvangen wordt deze door TWO YOU LABEL kosteloos omgeruild voor exact hetzelfde product, mits op voorraad. Hiertoe dien je binnen 5 dagen contact op te nemen.

Let op : gepersonaliseerde artikelen worden niet retour genomen.

Indien je in plaats van het bestelde product een ander product hebt ontvangen wordt dit door TWO YOU LABEL kosteloos omgeruild voor het door je bestelde product. Hierbij crediteren wij de retourkosten. Om TWO YOU LABEL hiervan op de hoogte te stellen dien je binnen 7 dagen contact op te nemen.

TWO YOU LABEL zal nadat een product in goede staat retour ontvangen is, het betaalde bedrag exclusief verzendkosten binnen 14 dagen rechtstreeks op je bankrekening terugstorten. De kosten die gemaakt worden voor een retourzending in verband met een geweigerde zending zijn ten alle tijden voor de klant.

TWO YOU LABEL is niet aansprakelijk voor kwijtgeraakte retourzendingen.

 

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.